Vaše reakcie

Pridajte svoju reakciu

Vaše meno:
Váš e-mail:
Vaša reakcia:
2 + 9 =

Vašeh reakcie na autá upravené na našich pobočkách. Ďalšie postupne pribúdajú. Všetky reakcie sú reálne a nepozmenené. Pri každej je reálne telefónne číslo, alebo email na skutočného človeka, ktorý má vlastnú skúsenosť s upraveným autom. Ak chcete aj Vašu reakciu zaradiť, prosím pošlite ju, radi ju uverejníme. Pridáme aj prípadnú negatívnu reakciu!!!

29.1.2018 Volvo S60 2.4 D5D

Za posledný rok som toho s autom zažil naozaj dosť. Volvo S60 D5 136kW, 2006, najazdené (aktuálne) 430t. km... Ročne jazdím okolo 30t. Asi pred rokom sa začala dvíhať spotreba oleja. Najskôr 1 liter na asi 3t. km, postupne narástla až na liter na každých tisíc km. Zároveň postupná strata výkonu, ťahu a naopak nárast spotreby... v lete až nad šialených 8l oproti niekdajším 6,2... Počas roka pri pokusoch o „odstránenie“ tohto stavu boli niekoľko krát naliate prípravky proti netesnosti motora, vymenená Lambda sonda, vyčistený DPF, full diagnostika RJ aj s opravou a úpravou všetkých chýb (orig. Volvo)... pričom čas a financie nechané v servisoch (radšej) nechcem spočítať... Vždy došlo k zlepšeniu, VŽDY však len do momentu, kým som nedal „plný kotol“ a do 3 sekúnd VŽDY nastal rovnaký scenár - okamžitý prepad do núdzového režimu, čiže 190 koňový motor sa zmenil na 0,6 litrový trojvalec (v aute s hmotnosťou cez 1,6 tony) a na displeji vždy nové pozdravy o plnom DPF, nutnej kontrole motorového systému a podobné „milostné odkazy“. Finálny verdikt, ktorý som následne počúval zo všetkých strán bol, že diesel s nájazdom 400t. už je na vyhodenie, v lepšom prípade potrebuje celkovú generálku motora (so súčiastkami za min. tisíc Eur), aj s robotou spolu možno za 2,5 tisíca, zrejme aj no! vé turbo a keď to spravím, tak mám nádej, že tak rok - dva to ešte pojazdí... Moja radosť z tohto stavu bola nekonečná a zúfalstvo nad touto situáciou rástlo každým dňom... navyše bolo tesne pred Vianocami, čo každý majiteľ manželky, detí a hypotéky víta s otvorenou náručou... Nechcem použiť klišé z reklám „a potom som objavil...“, no pravda je taká, že v danej situácii som dokázal akurát sadnúť za PC a pátrať, čítať, snoriť... Cesta do servisu do Ilavy (dohodnutá jediným telefonátom!!!) bola pre mňa ďalšou z X iných, ktoré som dovtedy absolvoval... s maličkou dušou, že snáď naozaj existuje niekto, kto rozumie dnešným motorom... Peter (zhodou okolností môj menovec) je určite príjemný človek, čo však ešte nezaručovalo nový výsledok... Po asi 4 hodinách v studenom servise som z Ilavy odchádzal... a na tú cestu nezabudnem do konca života, lebo auto - v podstate určené na odpis - letelo ako RAKETA... pocit prakticky nikdy nepoznaný (lebo takto nejazdilo nikdy v minulosti) sa dá ťažko opísať, jediné čo bol jednoznačný problém - udržať „ľahkú nohu na plyne“ a rýchlosť pod 150 km/h. Slovo SEN je veľmi výstižné... Cena zaplatená za túto „opravu“ bol určite korektná. Akurát to nepovažujem za opravu - to bolo vstanutie zo smrteľnej postele údajne umierajúceho auta. Odvtedy auto najazdilo cez 4 t. km, display už pozdravuje len keď chce doliať vodu do ostrekovača, olej si drží hladinu a najšialenejšia je spotreba... cesta z Álp s pohodou na plyne mala výsledok (meraný podľa spotreby z a do plného hrdla nádrže) bola 5,7 litra... ŠOK, aký si môžete len priať. Záver je pre mňa jediný - Peter nerozumie motorom... Peter donúti motor rozumieť jemu... KLOBÚK DOLE A EŠTE RAZ ĎAKUJEM. Peter Fedor, Žilina.
peterfedor@azet.sk

24.1.2017 Alfa GT 1.9 JTDm čiptuning, egr off

Již jsem zde dával zpětnou vazbu dne 15.1.2018. Mám Afu Romeo GT. Dnes je vůz dostatečně odzkoušen a je jasné,že změna je vážně skvělá! Auto reaguje na plyn již v nízkých otáčkách, což dříve nebylo a spotřeba klesla zhruba až o litr.Vrátil se výkon na který jsem byl dříve zvyklý a radost z jízdy. Za to chci poděkovat p. Hermanovi,který Alfu vyladil softwarem na dálku a vše funguje skvěle. Moc děkuji.
jarinek2706@gmail.com

15.1.2017 Alfa GT 1.9 JTDm čiptuning, egr off

Tímto bych rád poděkoval p.Hermanovi,že mi pomohl vyřešit můj problém,který měl řešit servis, ve kterém jsem mou Alfu GT měl. Zatím jen odzkoušeno, čeká mě delší cesta, tak uvidím potom. Děkuji za seriozní jednání a pomoc v nouzi. Zatím fakt super.
jarinek2706@gmail.com

15.12.2017 Mazda 6 2.2D 136kW DPF off lambda off

chcel by som sa moc podakovat Petrovi za vyriesenie mojich problemov s DPF a jednej Lambda sondy. Potrapil sa velmi a nedalo mu pokoj pokial auto nebolo v poriadku, konecne mam spat vykon a mozem dorobit STK, za jeden den auto opravene aj neskorsich hodinach nebol ziadny problem. Dakujem velmi pekne bez auta by som bol strateny a pri rychlosti opravy a vybratia nieje o com bezkonkurecne TOP ochota a pristup. Vrelo odporucam
patzraty@azet.sk

27.9.2017 CHIP AR 159 1,9Jtdm 8V a AR 159 2.0Jtdm

Tymto chcem podakovat p.Hermanovi za kvalitne odvedeny ciptuning na dialku a za trpezlivost pri vyladeni 2.0JTdm. profesionalny pristup, vdaka :)
henrich.uher@gmail.com

20.9.2017 Mazda CX7 2.2D odstránenie ADblue (močoviny)

Po doplnení AdBlue neidentifikovana porucha na AdBlue. Dojazd 830km+kontrolka poruchy motora. Servis rieši problém postupnou výmenou systému AdBlue (nádrž,ohrev,čerpadlo) . Moja rada a skúsenosť. Zabudnite na servis a čo najskôr kontaktujte Alfatuning.sk. Problém vyriešia a odstránia a samozrejme ušetria nie malé finančné prostriedky ktoré by obnašala výmena AdBlue. Touto cestou sa chcem zároveň poďakovať za nadštandardny pristup , ústretovosť a profesionalitu . Prajem veľa úspechov a spokojných zákazníkov. Veľká vďaka do Dubnice
pistac30@azet.sk

5.8.2017 Mazda CX7 2.2D odstránenie ADblue (močoviny)

Porucha na Adblue u Mazdy CX7 byla odstraněná za necelou hodinu. V servisu chtěli měnit nádrž za 65tis Kč. Ještě jednou děkuji za super rychlou pomoc. Jura
singo@volny.cz

29.7.2017 Mazda CX7 2.2D odstránenie ADblue (močoviny)

Je to už pol rok od prestavby ad blue na mojej Mazde cx7 a všetko pracuje OK, ešte raz ďakujem! Stano
sdurech@outlook.sk

15.3.2017 Seat Leon 1.9 TDI ARL chiptuning, egr off

Veľmi dobrý prístup ku klientom, maximálna spokojnosť čo sa týka odbornosti. Petrovi sa podarilo zistiť od predošlého majiteľa veľmi zlý chiptuning, ktorý by zrejme viedol k pokazeniu auta. Zaslepili sme EGR a nahodili novy Chip ktorý už vyzerá tak ako ma . Veľká vďaka patri Petrovi a jeho kolektívu:) Za mňa 10/10 :) Dúfam, že o par mesiacov spravíme aj ten výfuk :)
lejto50@gmail.com

15.3.2017 Alfa 156 2.4JTD strata výkonu, oprava

Moc děkuji za rychlé přijetí a opravu auta. Po dlouhém jezdění po servisech a opravnách, kde mě nedovedli poradit a odstranit závadu, mě byl doporučený pan Herman. Je to člověk zapálený pro svou práci. Závadu hledal tak dlouho až ji našel a odstranil. Motor nyní jede na 100%. Alfatuning mohu jenom doporučit.
miladka.p@centrum.cz

28.2.2017 Mazda CX7 2.2D odstránenie ADBLUE

Oprava, prestavenie ad blue na Mazda cx7 - funguje OK -
sdurech@outlook.sk

5.1.2017 Alfa 159 JTDm, egr off, oprava

Maximálna spokojnosť po zaslepení EGRka a vyčistení sania. Auto má lepší ťah, spotrebu a štart. Diky moc Petovi a chlapcom z Rimavskej Soboty, ktorí boli aj ochotní doladiť menšie kozmetické vady predošlých "šikovných" mechanikov
rastabad2@gmail.com

22.11.2016 VW Touran 1.6TDI 77kW, chiptuning

Zdravim,mam chipnute VW Touran od šarkana v Ilave a som nadovsetko spokojny na to, ze bolo lenive ako slimak.... Dakujem.
12peter@centrum.sk

15.11.2016 Alfa 147 1.9 JTD 8V, nájdenie závady,oprava a chiptuning

Mal som problem s padanim do nudzoveho rezimu pri 3000 ot, pri plnom plyne.. navstivil som Sarkana v Ilave, zistil, že auto bolo chipnute, no nespravne, velke davky paliva a malo vzduchu.. Poskodene boli viacere kmponenty. Takze som preventivne vymenil turbo a podtlakove hadice, pri druhej navsteve mi dal novy software, ktory potom nakopcil aj do vymenenej riadiacej jednotky.. Finalne ho musim pochvalit, nakolko Alfa taha do bezvedomia, je s nou konecne plnokrvna zabava a pocit z jazdy je fajn. Kedze takmer nema obmedzovac musite si dat pozor na rychlost aj otacky, diesel predsa len nevydrzi dlhodobu jazdu pri vysokych otackach a verte, ze 5000 ot a 220 tam je velmi rychlo..Co je tiez zaujimave, ze vykon a krutak neklesa s otackami a tiez, ze pri normalnej jazde fakt klesla spotreba. Takze mozem len odporucit :)
radomirrusso@gmail.com

29.10.2016 Ford Focus III, 2.0tdci odstránenie egr a dpf, chiptuning

Dlhodobo som mal problém s DPF filtrom na FORD Focuse, až pokiaľ som nespoznal Alexandra z Batizoviec, ten mi odstránil DPF, odstavil EGR, a upravil všetko Chipom, som maximálne spokojný a jedno ľutujem že som to nespravil už skôr, jednoznačne odporúčam Alexandra- mechanik ako sa patrí ;-)
prusakmatus@gmail.com

22.10.2016 Octavia 1.6 TDI odstránenie egr a dpf

Mal som problém s EGR, auto išlo do nudzového, bohužiaľ dal som si ho odpojiť blízko bydliska za 160€, o týždeň mi začalo vyhadzovať DPF, podľa recenzií som si našiel číslo ma Alfatuning Ilava, chcel som odpojiť aj DPF, nechcel som isť tam kde mi robili EGR, nemal som s ních dobrý pocit. Tu ale všetko prebehlo bez problémov, DPF mi vybrali a softvér upravili, opravili mi aj chyby, ktoré mi spravil iný servis na EGR softe. Plus ako darček som dostal pár koní navyše. Všetko to trvalo iba dve hodiny. Všetkým ktorý majú podobný problém doporučujem, obzvlášť p. Petra z Ilavy. Perfekný prístup a ešte lepšia práca.
lubo.kaplan@gmail.com

19.9.2016 Alfa 159 1.9 16v čiptuning, odstránenie egr a dpf

Auto malo problém s DPF filtrom, ten bol úspešne odstránený. Prebehla klasická úprava zo 150k na 190k, ako bonus som dostal nálepky, vodu, dve a pol hodiny srandy a spoznal som pár skvelých ľudí. Teraz ide auto ako čert. Would play again, 10/10
lukas.zabojnik.dca@gmail.com

4.8.2016 Alfa 166 2.4 JTD 20v 129kW čiptuning, ostránenie egr

Jizda Alfici je ted opravdu paraaaada.Kdyz jsem jel od tebe, jsem hned v buchlovakach vypleskal 3.0D BMW,ktere me nechtelo pustit pred sebe, a ted,kdyz jsme jeli to chorvatsko, je to opravdu znat ze to jede kopce ne kopce,auto nalozene do plna a davaj. Fakt te musim pochvalit....Se zvednutym vykonem ale podvozek musi byt naprosto v superkondici, stejne jako brzdy! Jakmile bude spojka,tripody,vsechny ramena v unibalech, tak pokracuji intercooler a turbo. Pak dalsi navsteva u tebe a vymazlime tam lepsi kroutak...uz se tesim...
rado.racing@seznam.cz

24.7.2016 Alfa 159 2.4 JTDm čiptuning, ostránenie dpf a egr

V roce 2014 / červenec /jsem byl odstranit DPF,zaslepit EGR a načipovat AR159 2,4 JTD , po 2 letech nic - vše v pořadku a bez problemu, najel jsem od te doby 60tkm ,turbo a spojka drži - Múžu poze doporučit tuto firmu . Pawlus ,Frydek-Mistek
00420777781563

24.5.2016 Alfa 159 2.0 JTDm čiptuning, ostránenie dpf a egr

Asi pred mesiacom som navštívil rimavsko-sobotskú pobočku s mojou AR 159 2.0JTDm. Po telefonickom rozhovore som okamžite dostal aj termín a s prácou som nadmieru spokojný. Cenovo aj časovo všetko sedelo podľa ústnej dohody. Výkon auta sa výrazne zlepšil a spotreba poklesla. Vrelo odporúčam!
gergo286@gmail.com

28.4.2016 Citroen C4 Picasso, oprava vozidla

Týmto by som sa chcel poďakovať za perfektne odvedenú prácu na mojej C4. Do Ilavy som prišiel so svojím citrónom s nepravidelným chodom a prosbou o prehranie riadiacej jednotky, po následnej konzultácií a opísaní problému ma čakalo prekvapenie keď mi na druhý deň volali a oznámili že DPF je mŕtve a že môj nepravidelný voľnobeh bude mať asi niekde inde príčinu. Dohodli sme sa, že chlapci spravia čo bude v ich silách, aby môj problém eliminovali na minimum, takže nasledovala úprava riadiacej jednotky kvôli odstráneniu dpf a egr a úprava softvéru kvôli voľnobehu, po týchto zásahoch sa môj problém viac menej odstránil, auto ide plynulejšie, absolútne nedymí a kontrolka motoru nesvieti. Všetky úpravy sa chalani snažili spraviť čo najrýchlejšie vzhľadom na to, že som im vysvetlil, že auto mi zarába peniaze a nemôžem si dovoliť dlho stáť, takže určite čo sa týka mňa absolútna spokojnosť a odporúčam všetkým, čo majú problém s autami skúsiť navštíviť firmu ALFATUNING. Ďakujem!
vduricek@gmail.com

6.3.2016 Fiat Stilo 110kW chiptuning na dialku

Chcem poďakovať Petrovi ktorý mi upravil výkon na diaľku .... auto vôbec nezadymí a rozdiel po úprave je veľmi citeľný oproti sérii. Môžem odporučiť všetkým ktorý chcú mať dobrý poriadne nastavený motor. Ďalšie auto, ktore budem vlastniť, jednoznačne necham upraviť firmou Alfatuning.sk Ešte raz veľká vďaka.
rudogab@gmail.com

9.2.2016 Mazda 5 2.0d, DPFoff, ADblue off light chiptuning

Chcela by som velmi podakovat skvelemu timu z alfa-tuning ILAVA za skvelu odvedenu pracičku na nasej Mazde 5.Auto po odstraneni DPF filtru ide ako žihadlo,treba si kontrolovat nohu na plyne :o) Vynikajuci pristup k ľudom,vrelo odporucam,su šikovny.ešte raz vdaka,Zuzana
zuzkagrofcikova@gmail.com

4.2.2016 Peugeot 607 2.2 HDI, DPFoff EGR off, light chiptuning

nadovsetka vdaka a odporucanie kazdemu kto ma polomrtve auto.ja mam peugeot 607 2.2Hdi 98kw a odstraneny filt.pevnych castic a egr a chlapci mi ozivili polomrtvolu na nepoznanie.alfisti teraz vas budem obiehat ;-)
norabd@azet.sk

10.11.2015 CROMA 2,4MTJ DPF off,EGR off,Chip,čaj a makovník

Týmto sa chcem podakovat Alexovi s Popradu za skvelo odvedenu pracu bolo vidiet že má dlhodobe skusenosti odpovedal pohotovo na všetky moje otazky.Cestu domov som si užíval o čom svedčí aj priemerka ta istá trasa KE-PP-KE zo 7,6l/100km na 6,4l je paráda.Dakujem aj Petrovi za upravu softu auto nechcelo spolupracovat ale nakoniec to všetko rozluskol a znovu verím mojej Crome.Tomáš
tomasraduly@gmail.com

22.10.2015 CROMA 2.4MTJ, Chip, EGR off, DPF off

Tí, ktorí sa stále rozhodujú by si mali uvedomiť čo znamená kvalitne odvedená práca. Príkladom sú firmy, ktoré "čipujú" a potom také ako je Šarkan a vedia to. mal som problémy s mojou cromou, nakoľko sa s ňou predchádzajúci majiteľ hral. Skončilo to poškodením EGR a následne i PDF. O dymovej clone ani nehovorím. Bol som odporučený do Nitry k Jurajovi nakoľko to mám blízko, ktorý skvelo a pohotovo odstránil poškodené veci a šarkan nám v medzičase upravil riadiacu jednotku. Výsledok je skvelý, auto nedymí a ťah je úplne plynulý, prevodovka radí plynulo a netrhá. Nakoľko ide o automat nevedel som aký to bude mať vplyv, ale radenie je nakoniec plynulejšie ako predtým. Vrelo odporúčam všetkým záujemcom. Lukáš
lukas@kral.us

26.9.2015 Octavia 1.9 TDI 66kW, egr off, čiptuning

Chiptuning som mal urobený už pred návštevou Alfatuningu, no až po Petrovej úprave som zistil, aký je rozdiel medzi odfláknutou (predtým) a kvalitnou (Petrovou) úpravou. PREDTÝM: Od človeka, o ktorom sa hovorí, že "sa vyzná" a "je macher" som si nechal urobiť prvú úpravu. Sľubované bolo zvýšenie výkonu a ešte k tomu aj zníženie spotreby. Zvýšenie výkonu bolo za cenu dymu a zníženie spotreby akurát tak na palubnom počítači. Áno, podľa ukazateľa spotreby sa spotreba znížila. No REÁLNE sa spotreba zvýšila asi o 1l/100km! A takéto šarlatánske úpravy nerobia len "garážoví majstri" ale aj veľké a známe firmy... PO PETROVEJ ÚPRAVE: EGR off (na moje požiadanie), vyšší výkon, vyrovnanejší priebeh krútiaceho momentu a žiadny dym. Ukazovateľ spotreby na palubnom počítači teraz ukazuje spotrebu presne a oproti predchádzajúcej úprave reálna spotreba klesla. Namerané hodnoty po úprave: 106kW (cca 140HP) a 350nm. Zaujímavá je aj možnosť prepnínať si cez VAG-COM medzi upraveným a sériovým (66kW) nastavením. Od Petrovej úpravy mám najazdených cca 20 000 km. Auto je neskutočne svižné (aj po pol roku od úpravy ma vie prekvapiť) a napriek tomu, že mu dávam riadne zabrať, nemám s autom žiadne problémy. Radosť sa voziť. Peter má individuálny a hlavne svedomitý prístup, berie ohľad na požiadavky zákazníka a stav auta. Som maximálne spokojný a keď budem v budúcnosti riešiť ďalšie auto, Alfatuning určite znova navštívim. ĎAKUJEM!
Patrik hrzic.patrik@yandex.com

3.8.2015 FIAT CROMA egr off, dpf off čiptuning

Pri vyberaní chiptuningu som si vybral Šarkana koli velmi skvelým recenziam vo Fiat marea clube, a môžem potvriť že jeho praca, ochota, spoľahlivosť su na vysokej urovni, mam navýšené dve vozidla a to fiat marea 2.4 JTD a fiat croma II 1.9 JTD-m 16v a maximalna spokojnosť. Vrelo by som odporučal každému kto uvažuje nad chipom a kade chodim tade šírim skvelu recenziu :)

banan0701@gmail.com

3.7.2015 VW Touran 1.9 TDI PD 75kW, egr off, čiptuning

Alfatuning som navštívil po tom, čo sa objavil problém s motorom. Prestal ťahať, a zakrátklo začal aj silne dymiť. Z internetu som zistil, že by to mohol byť chybný EGR ventil. Tiež som zistil, že jeho odstránenie dokáže urobiť Alfatuning v Ilave. Diagnostika v Alfatuning ukázala, že je tu problém s váhou vzduchu a turbom. Z výfuku silne dymilo a dokonca aj prskal olej. Peter Herman si však bol takmer istý, že je to chybný EGR ventil. Jeho kolega namontoval záslepku ventila a Peter urobil úpravu softvéru auta - aby fungovalo aj bez ventilu a niež chiptuning. Auto prestalo dymiť a výkon bol citeľne vyšší. Takže podozrenie na chybný EGR ventil sa potvrdilo. Pár dní na to Peter ešte urobil doladenie - korekciu merania váhy vzduchu a urobili sme výkonové testy. Test sa robí za jazdy s autom. Je to akcelerácia na plný plyn na treťom prevodovom stupni z minimálnych otáčok motora až do 4500 ot/min. Popri tom sa zaznamenávjú údaje z riadiacej jednotky a výsledkom je graf výkonu a krútiaceho momentu v celom rozsahu meraných otáčok. Merali sme stav pred aj po chiptuningu. Predtým bol max. výkon 70kW a krútiaci moment 253Nm. Výkon nedosahoval ani výrobcom udávaných 75kW. To bolo kvôli chybnému meraniu váhy vzduchu. Po všetkých úpravách výkon stúpol na 106kW a krútiaci moment na 363Nm. Obidva priebehy sú aj viac stabilné. Peter povedal, že na spotrebu to nebude mať žiadny alebo len mierne pozitívny vplyv, motor dymiť určite nebude a cez EK to prejde. Príslovie hovorí dôveruj a preveruj. Išiel som s autom na emisnú kontrolu aj na meranie výkonu na profesionálnej výkonovej stolici. Na EK, ako som sa dozvedel, sa pri dieselových motoroch meria iba dymivosť, nič viac. Dymivosť sa meria tri krát. Mne namerali dymivosť 0.35, 0.39 a 0.45 (neviem čoho). To znamená, že priemer bol 0.40 a rozptyl 0.10. Stanovené limity sú: dymivosť 0.80 a jeho rozptyl 0.50. Takže auto emisnej kontrole bez prolémov vyhovelo a skutočná dymivosť je hlboko pod limitom. Meranie výkonu na stolici prebieha trocha inak ako to robil Peter. Hlavne sa výkon meria na druhom najvyššom prevodovom stupni, v mojom prípade na 5-tom. Stolica kladie pravdepodobne programom stanovený odpor alebo záťaž. Meria sa v rovnakom rozsahu otáčok motora 1000-4500 ot/min. Meranie sme opakovali niekoľkokrát s rovnakým výsledkom. Na stolici nameraný výkon je 98kW a krútiaci moment 330Nm. Rozdiel oproti Petrovmu meraniu považujem za akceptovateľný a dá sa pokojne vysvetliť rozdielnou metodikou merania. Skúšali sme na tej stolici merať rovnako na 3. prevodovom stupni, ale stolica to nedokázala - nebol na to prispôsobený riadiaci softvér. Valce kládli malý odpor, otáčky hneď prudko vyskočili a údaje z merania boli k ničomu. Ak to zosumarizujem, chiptuning bol vykonaný veľmi dobre, rovnako deaktivácia EGR ventilu. Cena za to bola prijateľná. Emisná skúška s chiptuningom je bez problémov, zvýšený výkon bol potvrdený aj testami výkonu. Odvtedy som vyjazdil 2 plné nádrže bez akéhokoľvek vplyvu na spotrebu. Pán Herman je príjemný človek, drží slovo a jednanie s ním je bez problémov. Som spokojný a môžem len doporúčiť.
Marcel 0905890040

18.6.2015 Citroen Xsara 2.0 hdi 110k, egr off, čiptuning

Rád by som aj touto cestou vyjadril svoju veľkú spokojnosť s úpravou môjho medzičasom už 13-ročného auta Citroen Xsara 2.0 HDi 110 vo firme Alfatuning pána Petra Hermana. Jeho spolupracovník najprv osadil záslepku EGR ventilu a pán Herman následne vykonal analýzu a preprogramovanie RJ motora. Nasledovala skúška vozidla a po nej ešte jedno jemné doladenie. Všetko prebehlo presne podľa vopred dohodnutých modalít a vo veľmi príjemnej atmosfére. Auto je teraz celkovo citeľne živšie, ide ´lepšie za plynom´ v celom spektre použiteľných otáčok a ´turbodiera´ je pocitovo o vyše polovicu menšia. Proste nielen zaslepenie EGR, ale aj celkový nárast výkonu a najmä krútiaceho momentu v každom režime je veľmi dobre cítiť a jazda s autom mi robí opäť radosť. Priemernú spotrebu som zatiaľ ešte nestihol zmerať najazdením relevantného množstva kilometrov po rôznych druhoch komunikácií, avšak na základe dlhoročných skúseností s autom viem už teraz povedať, že napr. spotreba pri jazde so zapnutou klimatizáciou teraz snáď ani celkom nedosahuje spotrebu pri jazde bez klímy pred úpravou. Navyše, po úprave mi prestal vadiť vek aj nájazd môjho auta a teším sa, ako si ho ešte pár rokov užijem. Ešte nedávno som sa pri úvahách o kúpe nového auta dostával do dilemy, či vzhľadom na dopad súčasných emisných predpisov na komplikovanosť a tým zvýšené riziko poruchovosti motorov nových áut, nezvoliť v mojej triede radšej ešte dostupný starší a jednoduchší atmosférický benzínový Euro 5 motor hoci i za cenu výraznej straty pružnosti (a tým aj potešenia) v bežnej prevádzke. Teraz toto rozhodovanie vo veľkej pohode odkladám na neurčito a v budúcnosti môžem pri evtl. úvahách o dieslovom (príp. turbobenzínovom) aute počítať aj s pridanou hodnotou vo forme skúseností a možností pána Hermana a jeho firmy Alfatuning. Pri viacerých kontaktoch som sa totiž presvedčil, že pán Herman je aj v tejto oblasti skutočný odborník so širokými a hlboko fundovanými vedomosťami, ktoré však aj v snahe maximálne vyhovieť predstavám a požiadavkám zákazníka aplikuje obozretne tak, aby zákazníka a jeho auto nepostihli v budúcnosti nečakané a negatívne príhody. Ďakujem, Lubo
enjoy_life@centrum.sk, 0904312868

2.6.2015 Hoda CRV cdti dpf off, egr off, čiptuning

Som hrdým vlastníkom Hondy CRV III 2,2 iCTDI. Zaniesol sa mi DPF, mechanik ho vykuchal a elektromechanik upravil softvér čo je bežný postup, akurát že tomu nerozumel. Auto padalo do núdzového režimu, spúšťala sa regenerácia DPF a nenormálne to dymilo, spotreba nad 9 l. Znova mi to chceli „opraviť“ ale ja som im povedal, že už dve šance mali a ďalšia nebude. Začal som zháňať niekoho kto to dokáže cez známych a na internete, ale všetci povedali, že to nevedia urobiť, aspoň sa zachovali férovo. Až som narazil na stránku ALFATUNINGu. Ozval sa mi Juraj z Nitry a dostal som konečne dobré informácie, že to vedia, robili to a majú s tým skúsenosti. U neho som zažil na vlastnej koži ako to vyzerá keď macher/elektromechanik pracuje. Nebolo to bez problémov, ale to hlavne preto, že predchádzajúce zásahy garážového majstra bolo treba najskôr identifikovať a potom opraviť. Nakoniec po viac ako hodinovej robote bolo všetko OK a je až doteraz. Autíčko ide ako čert, veď dostalo aj čipík, a spotreba so spustenou klímou na diaľnici, okreskách aj v meste je na 6,5 l. Preto kade chodím, tade chlapcov z ALFATUNINGu chválim. Môj odkaz pre všetkých motoristov, hlavne pre vlastníkov japoncov, nezverte elektroniku svojho auta hocakému CTRL-ALT-DEL majstrovi. Chlapci z ALFATUNINGu tomu rozumejú, jednajú férovo a ceny za prácu majú porovnateľné, ak nie ešte nižšie. Ja im za to čo pre moje auto urobili ĎAKUJEM.
jaro-mesaros@pobox.sk

16.5.2015 Alfa GT 1.9JTD 16v E3 čiptuning

Můžu jen doporučit. Úprava AR GT 1.9 JTD ve standardním rozsahu (150 na 180 HP) proběhla v pořádku. Mám za sebou dvě návštěvy Petra, na druhé jsme doladili co bylo potřeba a vypadá to, že se otočím i potřetí (až vyměním dosluhující spojku:) pro nahrání finální verze. Líbí se mi profesionální přístup, trpělivost a rozumná (plus velmi rychlá!) domluva. Neplatím za pár minutové přehrání softu, ale za skutečnou konzultaci a produkt, který je vyladěný a dokáže se přizpůsobit aktuálnímu stavu auta. Jsem rád, že někoho zajímá i moje spokojenost a nejedná se jen o nějakou rychlo-obrátku. ;) Díky!
Ondrrej@seznam.cz

2.5.2015 Fiat Stilo bez IC 1.9 8V 82k verzia čiptuning

Dnes som si bol u Petra robit chip na moje auto mal som tam dost chyb vaha vzduchu nemerala presne elektronicky ventil ovladania turba bol zly nastastie som mal v aute namontovany manualny regulator tlaku turba . Nasledne ako sme sa s Petom porozpravali co vsetko chcem chcem tak sme sa do toho pustili Najskôr sa nahodil veľký IC,potom sme isli auto otestovat pripojili na diagnostiku a po otestovani sa to zacalo: prva testovacia jazda druha testovacia jazda tretia testovacia jazda az do tretice to bolo vsetko podla Petrovych a hlavne mojich predstav . Auto ma momentalne okolo 130koni a 330 nm co je z 59 kw siale stvo ale auto netrasie od 2000ot ide ako raketa a aj spotreba mi klesla na tej istej cesta tam cesta spat presne o 0,7l co je neskutocne to auto ide teraz az z takou lahkostou este raz ti dakujem Peter .
solciansky787@gmail.com

29.4.2015 Alfa 147 1.9 8V 120k verzia Euro4 čiptuning

Zdravím. Tak po dnešku už aj ja mám konečne načipované. Vďačím za to šarkanovi. Musím povedať, že odviedol perfektnú robotu, ani som nečakal až takéto navýšenie. Z pôvodných 88 sa mu to podarilo až na 121 kW, a to je slušný nárast. Autíčko teraz ide neskutočne oproti sérii... Cestu domov som si teda poriadne užil. Pružnosť motoru je teraz niekde úplne inde. Odspodu sa to slušne zbiera, a od cca 2000 ot.m je to delo.Až to zaťahuje za volant. Ten nárast-nábeh krútiaku je fakt zaujímavý, a motor krásne ťahá takmer až po obmedzovač... Na 1.-2. prevodovom stupni ma teda ASR čo robiť. A musím podotknúť že stúpla aj maximálka o 20 km/h. Teraz (220km/h) možno by to ešte o niečo išlo, ale strach o vodičák bol väčší :D. Takže záver: z Úpravou som Maximálne spokojný, prekvapila ma Petrova serióznosť, profesionalita a ochota. Určite sa k nemu vrátim aj z ďalšou mojou alfou a každému ktorý uvažuje o úprave to odporúčam tiež. Smelo do toho. tel: 0910174158

20.4.2015 Alfa GT 1.9 16V 150k Euro3 hw úpravy + čiptuning

Alfa romeo GT 110kw 305Nm - výsledek cca 190kw a 433Nm...Vynikající práce. Konečně auto jezdí tak jak jsem doufal že jezdit bude. Předjíždění je jedna radost. Stále jsem si ještě nezvykl na ten tah. Neskutečná chuť jít do otáček až k posunutému omezovači, který se zastaví až na 5300ot!. A tohle vše bez kouře. To člověk musí zažít aby uvěřil:)) . Peter ví, co dělá a těším se na další spolupráci při dalším ladění. Díky moc :) David
koukoladavid@seznam.cz


15.4.2015 Alfa 159 2.4JTDm 200k automat - velke problemy s kolisanim vykonu

Pozn. sarkana - asistovany ciptuning, autu kolisal od novoty vykon, ladenie prebiehalo vo viacerych fazach. Na konci bola reakcia majitela takato. LUXUS, teď je to 100% v pořádku. Teď se to auto chová jak má, bez zakolísání pěkně táhne až k omezovači. Smekám klobouk, regulace vychytaná, tak můžeme ještě zkusit ty 2 mapy, jednu ještě trochu ostřejší a jednu na spotřebu. Perfektní práce. Zatím díky landis@email.cz

3.4.2015 BMW e93 330d-chip,DPF off,EGR off

Aj touto cestou by som chcel velmi podakovat Petovi H.(šarkanovi), za viac nez vyborne odvedenu softwarovu upravu na mojom BMW E93 330d, ktoremu sa podarilo zdvihnut vykon z povodnych 231hp na 334hp a krutiaci moment z 500Nm na 626Nm. Auto pri pouziti premium alebo V-power nafty navyse vobec nedymi, trakcna kontrola blika aj na 3st. (predtym ledva na 1.st), s radostou si necha utrhnut zadok v zatacke, burnoutuje a najnovsie uz aj trapilo na pruznom zrychleni BMW M3 so SW upravou na 500Hp, co ma velmi prekvapilo a asi aj toho v M3:)) Proste radost jazdit:-) Upravu mam cca 2 mesiace a musim povedat ze bez akychkolvek problemov alebo pripomienok! Pristup Peta je taky, aky sa na slovensku len tak nevidi. A to ze sw od Peta je naozaj custom a pre kazde auto vynimocny, upravovany pocas testovacich jazd v aute s meranim vykonu a parametrov a nie jak v kvazi profichiptuningovych firmach,kde maju jeden, uz urobeny sw pre konkretny motor a hotovo. To nevravim o tom co si za tu smelinarsku upravu v tychto firmach ! pytaju. Vsetky moje poziadavky boli Petom akceptovane a to: nastup krutiaceho momentu od spodu, priebeh krutiaceho momentu co najplochsi, turbina musi mat este vykonnostnu rezervu, odstranit zarazku max. rychlosti a auto by nemuselo dymit(nebola podmienka)a predsa sa podarilo:) Dalej nesmiem zabudnut na velmi dobre odvedenu robotu Petovho mechanika Maria! Velmi sikovny a svedomity chalan, ktory sa k tej praci stavia ako keby robil na svojom aute!!!! Takmer neviditelny zvar na plechovke DPF ma taktiez potesil, EGR zaslepka, rozobrate a zlozene zachvilku a to je pristup k bmw DPFku horsi jak ku peniazom:)Komplet vsetko bolo hotove asi za 4hod prace nonstop. Klobuk dole chlapci! To co robite, robite najlepsie a ja Vam za to velmi DAKUJEM!!!
E-mail: kuna.tomas@gmail.com

10.3.2015 Skoda Octavia II 1.9 TDI PD 77kW

Chcel by som sa Vam podakovat za nacipovanie mojho auta ktore uz bolo nacipovane od cloveka ktory to robi ako sukromnik, za 180€ mi tam dal soft kt. mal zo 105 koni a 270Nm spravit 150 koni a 330Nm ale triasol mi zotrvacnik ked som dal viac plynu z nizkych otacok (menej ako 2000). Spotreba klesla cca o 2 deci. Vas cip sa mi sice zda rovnako silny, ale ma krajsi plynuly priebeh, auto sa chova ako benzinove - vzrastaju otacky a vzrasta intenzita akceleracie, co sa mi velmi paci. je to viac sportovejsie ako linerany dieselovy priebeh. urcite sa radsej oplati si zaplatit renomovanu firmu ako odporuceneho chlapika od znameho za polovicnu cenu a potom davat precipovavat. S vasim softom mam este lepsiu spotrebu - nizsiu o 0.5 litra oproti serii. Zotrvak absolutne netrasie, ani pri plnom plyne z minimalnych otacok. Este raz dakujem pan doktor ;)
marekvlkovlcko@gmail.com

14.2.2015 Alfa 156 1.9 JTD E2 8V 77kW (105k) čiptuning

Z úžasom Ďakujem a chcem len tolko povedať, že BMV určite nevie čo je radosť oproti mojej alfe 156 sportwagon 77kw z pôvodu. ..predtým ked chcela ísť moja priateľka na nákup tak som si dal pivo ale od dnešného dňa asi aj zabudnem ako to pivo chutí Ďakujem chalanom z pobočky v NR za tu radosť ktorú zažívam!
sparky069@email.cz

3.1.205 Alfa 159 1,9 JTDM 150k- odstránenie EGR, DPF, čiptuning

Pre čiptuning som sa rozhodol preto, lebo mi odišiel filter pevných častíc a keď sa v tom už hrabať, tak komplet. Odvtedy už uplynul rok a pol, najazdil som nejakých 40 tisíc km a absolútna spokojnosť. Dovtedy som jazdil za 7,5 litra. Po tuningu klesla spotreba na 7 a auto má citeľne vyšší výkon.
laco_j@hotmail.com

20.11.2014 Lancia Lybra 2,4 JTD 100kW - čiptuning, EGR off

Chtěl bych poděkovat za perfektně odvedenou práci. Jezdím každý týden trasu přes 800 km do Německa a zpět.Po aplikaci čipu, vyřazení EGR ventilu a nastavení zvýšeného tlaku turba jsem velmi spokojen. Auto jde ochotně za plynem, uplně zmizel propad výkonu, zátah je linearně plynulý od volnoběhu až ke 4.tis, víc jsem nezkoušel, není problém s předjížděním, spotřeba klesla při stejném stylu jízdy zhruba o 0,4 l/100km.Zase mám radost z jídy , i ve starší Lybře 2,4 jtd 100 kW která má najeto přes 400tkm se cítím srovnatelně s mnohem mladšími vozy. Velký dík Šarkanovi , Martin Přerov.
euroinstal@seznam.cz

6.10. 2014 Skoda Roomster, 1.9 TDI, 77 kW - chiptuning, EGR OFF

Poděkování Peterovi za úpravu mého Roomsteru TDI.Výborná domluva a vstřícnost.Po chipu a zaslepení EGRu se mně rozsvítila kontrolka motoru.Vyřešeno okamžitě, tak jakmile jsme se časově sladili.Auto jede výborně, nedýmí...Já jsem spokojen a doporučuju!!!
f.gona@seznam.cz

10.9. 2014 Lancia Delta III, 2.0 mjet, 121 kW - chiptuning, DPF OFF, EGR OFF

Zdravím, chtěl bych poděkovat Peterovi za jeho práci, ochotu paradit a snahu pomoci. Auto bylo před návštěvou Slovenska upraveno jinou firmou, navíc špatně! A dle jejich názoru prý nejde ani na tomto motoru vypnou EGR. Po problémech po jejich úpravě jsem našel kontakt na Petera. Domluvili jsme se na termínu úpravy ECU, DPF a také EGR, který vypnout na tomto motoru jde, jen se musí vědět jak! Přijel jsem, Peter si stáhl mapu motoru, upravil ji a chtěl jí nahrát zpět. Bohužel člověk (údajně pracující s nejznámějšími chiptuningovými firmami v ČR, nový rodinný dům, parádní a čisťounká gáráž) jednotku ECU zablokoval. Domluvili jsem se na dalším termínu, Peter mezi tím vypracoval sám úplně novou mapu ECU. Po příjezdu musel vyndat řídící jednotku a nahrát novou mapu přímo do ní. Od té doby auto jede parádně. Ještě jednou Peter DÍKY
a.jurena@seznam.cz

3.3.2014 Alfa 159 1.75 TBi 200k - čiptuning

Chcem Vám poďakovať za dobrú prácu, som si to hneď užil po ceste späť. Konečne sa dá auto kontrolovať plynom a od 4tis viem výrazne lepšie „ladiť“ stopu a už môžem jazdiť čistejšie (90 % atmosféry by som subjektívne povedal), lebo doteraz pre dávkovanie plynu som šiel naschvál nedotáčavo do zákruty. Spotreba mi pri ustálenom režime 5ka a 60 km/h tacho klesla asi o liter a podobne je to aj v ostatných režimoch. Priemer zatiaľ netuším, ale poskúšam. Všimol som si, že teraz turbo tlačí 1,4 b a dokonca viem aj dávkovať plynom tlak turba. Predtým to ukazovalo asi len 3 polohy, maximum, minimum a niečo v strede. Zmenila sa reakcia na ubratie plynu, čo ma spočiatku vystrašilo, lebo auto po prudkom ubratí plynu reaguje razantnejšie, prvý krát som myslel, že mám výpadok prívodu paliva (v porovnaní s predchádzajúcim stavom). Rovnako pri nízkych otáčkach motor zaberie výrazne skôr. Bohus. oleksak@levnemoc.sk

Alfa 159 2.4JTDm 200k - odstránenie EGR, DPF, čiptuning

Teraz som bol narýchlo poskúšať verziu 88 a ide to parádne, tie kone a krúťák naviac je fakt cítiť. Pocitovo mi to pripadá silnejšie ako Audi A6 3.0TDI čo má 224 koní (ale DPF a je trochu tažšie). fakt to nebezpečne rýchlo letí k 200km/h a keby som sa nebál o papiere, tak to veselo pokračuje ďalej. By ma zaujímalo akú to má teraz maximálku, niekedy vyskúšam. Nedymí to, aspoň som to v speťáku nepozoroval. Tel. +420/777223716.

Alfa 147 1.9JTD 85kW- čiptuning

Nakoľko mi výkon motora nepostačoval začal som sa obzerať po niekom, kto by bol schopný mi urobi chip na mieru. Po niekolkých týždnoch pátrania na internete som sa dostal k sarkanovi. Počul som samé chvály na jeho robotu tak som sa rozhodol a napísal mu. Po odbornej konzultácií a osobytnému prístupu k môjmu autu (intercooler, decat) som bol milo prekvapený prístupom a ochotou spolupracovať na finálnom chipe. Po niekolkých ladeniach sme dospeli k záveru že je to prave orechove premna. Auto vobec nedymelo a slo pekne do otáčok pri rozumnej spotrebe. Vrelo odporučam a pri dalšej alfe určite znovu využijem sarkanov služby. Pripajam video po chipe.

+421/907525882

Alfa 156, 1.9JTD 16v 103kW, oprava, čiptuning

Zdravím všechny Alfisti!!! Tak konečne mi auto zase jezdí. Po výmene turba, intercooleru a výmene ØJ jsem zase spokojen. Díky moc kamarádùm za pomoc, zejména Michalovi, který udelal mechanické práce a velké díky DOKTOROVI Alf - SARKANOVI!!!! Je to človek se srdcem na pravém míste a hlavní co je, že opravdu ví co delá. Díky zjištení banální závady, se kterou si nikdo nevedel rady mu moooc dekuji. A radost ze všeho nejvíc mi udìlal "CHIP" v jeho podání. Musím ríct, že to je excelentní práce. Zvýšení výkonu ze 140HP na 180HP je proste perfektní!!!!! Auto jede jak pila, snížila se spotreba a nekourí. Klaním se k zemi a ješte jednou moooooooc díky Peter. Kdo opravdu máte zájem o chip, mùžu PETRA jen a jen doporučit!!!! CUORE SPORTIVO. Čau Libor +420/604250883

Alfa 156 77kW, čiptuning

Alfa ide po chipe na 130 koni brutalne. To auto ide oproti seriovej verzii neskutocne. Vzdy ked dam plyn na podlahu, smejem sa na tom, ako mi chalanisko, ked som kupoval auto vravel (v základe), ako to vystartuje, ked tomu dupnem. Dupol som a nic, pozvolna dopredu:-). +421/949748151

Alfa 159 1.9 8V

....ludia nevahajte...serioznost,profesionalita a ochota. Som maximalne spokojny s pristupom....a auticko doslova leti...motor si pradie a spotreba dole...co dodat?....palec hore:........proste parada.....uplne ina 159na...
p.bratka@gmail.com

Alfa 156 2.4JTD 20v, iné turbo, veľký IC, odhadovaný výkon 230k

Pro všechny kdo premýšlí o chiptuningu Alfa Romeo a ostatních vozù koncernu FIAT , by nemeli váhat komu sverit úpravu softwaru. Peter alias Šarkan je ta nejlepší volba. Sveril jsem mu dve Alfy 156. První 2,4 JTD 110KW , jsme upravili na 185 HP a 440Nm – bez kouøe (zmìøeno na brzdì). Nyní jsme poladili 2,4 m-jet 129kw zatím pøibližnì na 230 HP. Píšu zatím, protože Alfu èeká nové vìtší turbo, a mìli by jsme se dostat na +250 HP a +550Nm (záležitost 14 dnù). S Petrem je skvìlá domluva , co se týká jak úpravy softwaru tak rùzných konzultací a rad ohlednì úprav. Když jsem chtìl lehké oživìní nebo sprintsoft nikdy nebyl žádný problém – upravil software pøesnì tak jak jsem požadoval. S Petrem je radost spolupracovat. Sprint s Leonem 250k 4x4, pak s BMW 330d èipnuté, dále Focus RS, a pak èiplé 530d, Telefon na mnì: +420/776 591 902

Punto 1.3JTD 70k, Alfa 147 1.916v 103kW, GT 110kW - jeden majitel

Puòto - po chipe sa mi znížila spotreba cca o 0,5 litra. Keï som chodil normálne, auto malo spotrebu okolo 3,7 l / 100 km. Krútiaci moment sa pekne zvýšil a na takom ¾ahkom aute bolo viac koníkov fajn cíti. 147 - výborný chip, auto výrazne ožilo, ahalo sa okamžite do výkonu. pekne ahalo odspodu až po najvyššie otáèky. Na spotrebe som nepocítil nárast výkonu. GT - ani neviem aký malo výkon pred chipom. Som sa poriadne viezol až na nachipovanej. Ale lieta ako besná. Takže, na 1,5 tony necha len 150 koní, je naozaj málo. Pri všetkých chipoch som menil a mením olej každých 10 000 km + pravidelne filtre a údržba. Nepociujem nejaký rozdiel v životnosti. Autá sú živšie, èlovek má väèší pôžitok z jazdy. +421/948920525

Grande Punto 1.3JTD 90k - na 110k a 240N.m

Punto prestalo byť lenivé. Kým nedám plný plyn, tak si myslím, že jazdím s 1.9 88kW. Ostrý plyn a krásny ťah sú v príkrom rozpore so spotrebou, ktorá sa pohybuje medzi 4 a 5 litrami na 100km.

Alfa 156 2.4JTD 20v 129kW

Eštì jsem chtìl tak ještì jednou podìkovat za práci se 156. Je to úzasná práce, výborne svezení, klobouk dolu :-) Boas.+420 605 807 063

Alfa 159 2.4JTDm 147kW

Po úprave od Alfatuning.sk má motor krásny ah až po obmedzovaè, žiaden dym, porovnte¾ný zo sériou, motor reaguje na uknutie plynu, dokonca sa upravila aj spotreba, darmo písa, treba vyskúša a potom pochopíte, èo je séria a chip ;-). Tel.+421/908123247.

Alfa 159 1.9JTDm 8V, asistovaný ciptuning, odstránenie DPF + EGR

DPF je vonku :) Nahral som hned soft s upravenym vykonom a ide to paradne. Teraz mozem tocit aj do obmedzovaca a auto v kuse taha. Predtym to malo vyznam len do cca. 3500 ot. Odozva na plyn sa citelne zlepsila. Tocil som to na vsetkych prevodoch do obmedzovaca, spojka nesmyka, chyby nevyhadzuje. Auto ma krajsi zvuk. preston1793@gmail.com

Alfa 156 CrossWagon 1.9 jtd 16v 110kw

Auto si nechal predchozí majitel upravit u ,,odborníku", auto nejelo špatne, ale jen v malém rozsahu otácek, kourilo a palubní PC ukazoval nesmysly (nejspíše prodloužený vstrik a zvýšení tlaku turba bez dalších uprav..). Proto jsem se rozhodl poslat svuj SW na analýzu Petrovi alias Šarkanovi. Potvrdilo se, ceho jsem se bál, a proto jsem se rozhodl využít jeho služby ,,asistovaný ciptuning na dálku". Vše probíhalo velice rychle. Odpoledne jsem poslal svuj stávající obsah ECU a vecer jsem mel doma první upravený SW a druhý den ráno další dva. S novým SW auto jede znatelne lépe a krásne táhne v celém spektru otácek navíc nekourí a palubní PC ukazuje opravdu reálnou spotrebu. Petra doporucuji všem kdo mají svoji Alfu rádi!!

Alfa 147 1.9 jtd 16v 110kw

Alficka jela i pred chipem celkem dobre, presto jsem se pro tuto úpravu po dlouhé úvaze rozhodl. Po urputném procítání ceského fora o alfách a tamních názoru a zkušeností s nejruznejšími firmamy jsem se rozhodl, že pokud softwarovou úpravu alfy, tak snad jedine od šarkana. A udelal jsem dobre. Zjistil jsem totiž, že alfa už prošla softwarovou úpravou rídící jednotky u predchozího majitele, která ale nebyla vubec zdarilá. Spousta duležitých map neupravena. Chybelo prý málo a auto by se prepínalo do nouzového režimu. Jelikož bych to mel daleko, zvolil jsem metodu "asistovaný ciptuning na dálku". Komunikace byla bez problému, na nejruznejší dotazy jsem rychle obdržel odpovedi. Obdržel jsem 3 verze úpravy, zkoušel jsem zatím pouze jednu - tu, co je vhodná na denní použití. Stažení a nahrátí softwaru probehlo v porádku. Po najetí cca 1000km mám z toho dobrý pocit. Prijde mi, že se motor trochu zklidnil, pri zrychlování z nižších otácek(cca od 1500ot./min.) se lépe vzchopuje. Plynový pedál jde plynuleji(predchozí úprava byla udelá ve stylu - do pulky plynu auto hodne pridalo, od pulky plynu dále už žádná zmena). Pred úpravou palubní pocítac ukazoval spotrebu asi tak o 0,5-1l/100km nižší než byla reálná(zmereno tankováním). Nyní prumerná spotreba dle palubáku stoupla o cca 0,5l/100km, což znamená, že by nyní mohla odpovídat reálné spotrebe. Zmerené tankováním to však ješte nemám. Pri predešlé úprave nejspíše nebyl vypnutý EGR, jelikož po úprave od šarkana se voda o neco pomaleji ohrívá. Výkon a krouták zmerený nemám, ale rekl bych, že pri plném plynu jede auto mnohem lépe, než-li jelo s predchozí úpravou. Co se kourivosti týce, se starým softwarem auto nekourilo a ani po zmene softwaru jsem si žádného dýmu zatím nevšiml. Abych to shrnul, úpravu od tohoto cloveka urcite doporucuji - seriózní jednání, kvalitní práce. Auto nekourí, motor je klidnejší a jede znatelne lépe než s predchozím "cipem". Za úpravu dekuji. Kdyby jste mel nekdo nejaké dotazy, tak se mužete ozvat na +420 777317437.

Alfa 147 1.9 jtd 16v 103kw

Když jsem zjistil, že tenhle šikovný pán má svoje stránky venované úpravám vozu Alfa Romeo, primelo me to sepsat pár rádek, protože je to docela zajímavá historie. V roce 2003 jsme se stal štastným majitelem vozu Alfa Romeo 147 1,9JTD 16V. Po pocátecním nadšení mi už trošku prestal stacit výkon a poohlížel jsem se po tom co láká asi každého trochu sportovne založeného ridice mající doma diesel tj. chiptuning. Kouzelné slovo, nižší spotreba o 30 % víc výkonu, havárie turba, klouzající spojka. To všechno najdete na webu, když se o tuhle problematiku budete zajímat. Jelikož jsem mel už svoje negativní i pozitivní zkušenosti s úpravou svého predchozího vozu tak jsem vyloucil firmy co „umí“ všechny vozy. Tito pánové pak marne hledají zásuvku kam pripojí svuj PC. O tom jak znají specifika a rozdíly jednotlivých znacek si mužete udelat obrázek sami. Problém byl ten že když jsem vyloucil tyhle univerzály kupující pochybný soft tak jsem nemel v Cechách co vybrat. Na srazu v Kameni jsem se potkal s výše zmíneným Petrem a jeho tehdy upravenou Alfou Romeo 156. Dost dlouho jsme se o problematice bavili, vše mi vysvetlil a odpovídal i na nepríjemné otázky ohledne životnosti jednotlivých komponent. Potom mi poslal i solidne zpracovanou studii úprav jeho vlastního vozu, dojem na me udelala i skutecnost, že se dokáže uživit jako doktor medicíny a úpravy aut jsou v podstate konícek. Takže jsme si dali sraz ve Vsetíne a tam probehla úprava mojí Alfy, zkušební jízda a platba. Auto jelo o poznání líp, kourivost minimální. Takhle to asi probíhá u všech firem. Tím by mohl príbeh koncit, ale po nejakém case si koupil i kamarád Alfu 156 s motorem 1,9 JTD16V a jak jsem ho svezl, zatoužil po úprave. Takže jsme se vydali na Slovensko. Já zatoužil po tom ,abych si mohl menit mapy podle potreby a ladit dál na dálku. Takže jsem od Petra koupil flasher a v mém aute se vyzkoušelo nekolik verzí, já popisoval svoje dojmy z testu a Petr dál upravoval, až vykrystalizovala verze co v podstate používám dodnes. Na základe toho se upravil soft i v aute kamaráda. Mám i „závodní“ verzi co jsem použil jen jednou na odzkoušení, jelo to tak, že jsem se bál to používat. Nejak jsem i komunikoval z úpravcem z Itálie (pan Romeo Ferraris) a poslal mu svuj upravený soft na kontrolu a posouzení. Jeho verdikt byl dobré, ale príliš opatrné. Dost me to uklidnilo. Auto mám dodnes, absolvuji sním i jízdy na okruzích, další „racing“ srazy Alf v Kameni, kde to auto dokazuje svuj výkon, kdo zná ví. Považuji to hlavne za zásluhu auta, jelikož jsem ridic v lepším prípade prumerný. Petr me zval i na merení výkonu do Žiliny, ale proste se mi nechtelo a nepotrebuji papír na to co jasne cítím. Kamarád má dneska najeto 160 000km (120000km po úprave) a krome prasklé hadice olejového cerpadla auto jezdí bez jediné závady. Celé to má ješte pointu v tom, že pokud pri úprave dalších aut Petr na neco nového prišel, vždy mi poslal upravenou verzi i pro moje auto. To vše už zdarma, což považuji za hodne nadstandardní a je to asi i tím, že jsem svým zpusobem prispel i k vývoji softu temi zkouškami. Proste chci tím ríct, že Petr úpravy delá už dost dlouho, má spoustu zkušeností a natažením upraveného softu pro nej vztah se zákazníkem nekoncí. Zkátka ho mužu s klidným svedomím doporucit i ostatním Alfistum. No už je to docela dlouhej román takže kdyby nekoho zajímaly další podrobnosti, jsem k dispozici na e-mailu: vitek.radim@seznam.cz

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDI 4WD

Auto som si nechala upraviť, pretože som bola zvyknutá na Megane, ktorý bol omnoho menší a živší. Bála som sa so Snataféčkom vyštartovať z križovatky, nebola som si istá, či to stihnem. Teraz po úprave od alfatuning.sk auto jazdí veľmi svižne, je omnoho živšie, dokonca sa mi zdá živšie, ako bol megane - naftový dvojliter. Spotreba sa nezmenila, s autom jazdím teraz ešte radšej, ako predtým, viac mu verím pri rozbehoch a aj pri predbiehaní. Tel: 0949738655


VV Passat B6 74kW

Auto som už načipované mal, ale dal som ho skontrolovať Petrovi. Bol som s čipom spokojný, ale Peter presne odhalil jeho nedostatky. Plyn mi reagoval tak, že už na 2/3 stlačenia išlo auto naplno a ďalšie stlačenie už nemalo efekt. Vo vysokých otáčkach trošku podymkávalo a strácalo ťah. Povedal mi, že moja stará úprava je síce bezpečná, ale primitívna - ako powerbox. Auto mi teda upravil nanovo a musím uznať, že som veľmi spokojný. Spotreba mi podľa palubného PC vzrástla o 1l/100km - teda na 5,8/100km, čo plne zodpovedá realite. Predtým ukazoval palubný počítač o 1 liter menej, ako bola realita. Výkonovo ide auto ešte o trošku lepšie, ako išlo a čo ma veľmi teší, vôbec nedymí. Pre rýchle rojazdy mi Peter urobil Launch Control, čo využívam na odpich z križovatiek. Tel. 0905783194

Mercedes Sprinter 2.2cdi 150k 2006

Chtěl bych poděkovat Petrovi Hermanovi ( Šarkan ) za opravu software na mercedes sprinter, s kterým jsem měl velké problémy.Nejdřív napíši jak problém vznikl: "Zadal jsem firmě profi-chiptuning Brno odstranění DPF, po mechanickém odstranění byl nahrán upravený software. Již druhý den se rozsvítila diagnostika motoru.Když jsem toto reklamoval, tak trvalo měsíc než mě znova kontaktovali a zavolali at přijedu ,ale bohužel nic nevyřešili. Stále vše oddalovali ,protože si s tím nevěděli rady, což samozřejmě nepřiznali.Ještě musím napsat jak jejich software pracoval:auto za studena kouřilo a mělo větší spotřebu paliva a hlavně pořád svítila kontrolka diagnostiky motoru. Až vše vyřešil Peter, na kterého jsem si vzpomněl z fiat marea fan clubu.Zavolal jsem mu a domluvili jsme se ,že má cestu do Zlína at tam za ním přijedu a on si stáhne můj software: tak se stalo.Za pár dní jsem přijel za ním do Dubnice nad Váhom, kde mi nahrál svůj software, s kterým si musel pohrát několik hodin :-. Zjistil ,že "odborníci" s profi-chiptuningu zablokovali tepelné čidlo, které ukazovalo stále 100 stupnů.Opravil vlastně tuto závadu , ale navíc upravil výkon motoru, se kterým jsem nadmíru spokojen.Závěrem bych chtěl napsat ,že tohoto opravdového machra na auta všem doporučuji !!! JEŠTĚ JEDNOU MOC DĚKUJI. ZDRAVÍ JIŘÍ TRÁVNÍČEK(GEORGE) UHERSKÝ BROD. trawisti@centrum.cz

Fiat 500 1.3 Multijet 2009, 55kW - po úprave 85kW, 240N.m

Malá 500 mala v základe nelichotivé parametre. 145N.m a 75k nesľubovalo žiadnu zábavu a jazda to žiaľ aj potvrdila. Bolo rozhodnuté. DPF musí ísť von a šup tam koníky. Teraz auto ťahá ako splašené. Benzínovú 100k 1.4 multiair bez turba nechá v hanbe kedykoľvek. Dokonca aj na diaľnici sa nehanbí a dáva na frak autám z úpne inej kategórie. Keby ste videli tie uznanlivé pohľady majiteľov limuzín, ktorí musia dať najmenej 3/4 plynu, aby malinkej Fiatke stačili.... :-) No, posúďte sami na videu. Šarkan