DOMOVSKÁ STRÁNKA
E-SHOP
CENNÍK
VAŠE REAKCIE
AUTOSERVIS
ČASTÉ OTÁZKY
KONTAKT
Aktuality
Naše vychytávky
Prečo čiptuning od nás
Ako funguje riadiaca jednotka
Diagnostika riadiacich jednotiek
Čiptuning Alfa/Fiat/Lancia
Čiptuning Hyundai/Kia
Čiptuning VAG(VW/Audi/Seat/Škoda)
Čiptuning Japonské autá
Powerbox
Riziká a negatíva zvyšovania výkonu
Ktoré motory sa dajú čipovať
Odlišnosti Alfa Romeo, Fiat a Opel
Čoho sa vyvarovať pri úpravách tzv. "renomovanými" firmami
Ako zachádzať s načipovanám motorom
Problematika EGR ventilu a filtra pevných častíc
Stechiometrické spaľovanie
Úpravy motorových častí pre zvýšenie výkonu
Grafy z brzdy
Bazár
Partneri
Asistovaný čiptuning na diaľku
Projekt GT 262k
Čiptuning VAG
VAG 1.9 TDI VE s rotačným čerpadlom, najstarší typ
VAG TDI PD - motory so systémom čerpadlo-tryska
VAG common-rail - najmodernejšie systémy
Kontakt
LUMI Web & Design © 2013