Cenník
Práce s riadiacou jednotkou:
Analýza upraveného softvéru iných úpravcov 10€Vyčítanie cudzieho upraveného softvéru z RJ vozidla cez OBD za účelom posúdenia 20€
Vyčítanie cudzieho upraveného softvéru z RJ na stole za účelom posúdenia 40€
Zápis originálneho softvéru pri cudzej nekvalitnej úprave = vrátenie vozidla do pôvodného stavu cez OBD zásuvku50€
Zápis originálneho softvéru pri cudzej nekvalitnej úprave = vrátenie vozidla do pôvodného stavu na stole 80€
Oživenie riadiacej jednotky, ktorá prestala komunikovať po preflashovaní 100€
Softvérové úpravy:
Odstránenie EGR zo softvéru od 80€ (väčšina áut) do 150€(napr. VAG 1.6TDI)Odstránenie DPF zo softvéru od 150€ do 250€
Oprava teplého aj studeného štartu 80€
Odstránenie Tuning protection (Tprot)- potrebné pred načipovaním - jednotky EDC17/MED17 (najnovšie autá)od 150€
Diagnostika - vymazanie chýb 10€
Diagnostika - datalogging, kalibrácie, rozbory 20€ za každú začatú polhodinu
Zvýšenie voľnobežných otáčok od 25€
Zvýšenie výkonu - chiptuning:
Ak nenájdete svoje vozidlo, informujte sa telefonicky na 0948011483. Pri navyšovaní výkonu nie sú navyše účtované práce s riadiacou jednotkou. Všetky úkony s riadiacou jednotkou súvisiace s úpravou softvéru sú zahrnuté v cene a tá už nie je navyšovaná. Mechanické manuálne odstránenie DPF a záslepka EGR v cene zahrnuté nie sú.ALFA ROMEO
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Alfa 145,146 | 1.9JTD | 77kW (105k) | 255N.m | 92kW (125k) | 305-330N.m | 150€ | potrebná montáž regulátora tlaku za 25€ |
Alfa 147 | 1.9JTD 8v | 85kW (115k) | 260 | 103-110kW (140-150k) | 305-350N.m | 180€ | EGR OFF zdarma |
Alfa 147 | 1.9 JTDm 8V | 88kW (120k) | 275N.m | 110-116kW (150-160k) | 310-360N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa 147 | 1.9 JTD 16v | 103kW (140k) | 305 N.m | 119kW (165k) | 360-380N.m | 220€ | EGR OFF zdarma |
Alfa 147 | 1.9 JTDm 16v | 110kW (150k) | 320N.m | 132-140kW (180-190k) | 360-380N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa 156 | 1.9 JTD 8V E2 | 77kW (105k) | 255N.m | 92kW (125k) | 305-330N.m | 150€ | potrebná montáž regulátora tlaku za 25€ |
Alfa 156 | 1.9 JTD 8V E3 | 81/85kW (110/115k) | 260N.m | 103-110kW (140-150k) | 305-350N.m | 180€ | EGR OFF zdarma |
Alfa 156 | 1.9 JTD 16v | 103/110kW | 305N.m | 119kW-132kW (165-180k) | 360-380N.m | 220€ | ERG OFF zdarma |
Alfa 156 | 2.4 JTD 10v E2 | 100kW (136k) | 305N.m | 122-132kW (170-180k) | 380N.m | 150€ | potrebná montáž regulátora tlaku za 25€ |
Alfa 156 | 2.4 JTD 10v E3 | 103/110kW (140/150k) | 320N.m | 132-140kW | 400-420N.m | 180€ | ERG OFF zdarma |
Alfa 156 | 2.4 JTD 20v | 129kW (175k) | 360N.m | 160kW ((218k) | 420-470N.m | 220€ | ERG OFF zdarma |
Alfa 159 | 1.9 JTDm 2.0 JTDm 2.4 JTDm | 120/150/170/200/210k | 305/320/360/405/420 | 160/190/200/235/255k | 360/380/400/500/500N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa 166 | 2.4 JTD 10v E2 | 100kW (136k) | 305N.m | 122-132kW (170-180k) | 380N.m | 150€ | potrebná montáž regulátora tlaku za 25€ |
Alfa 166 | 2.4 JTD 10v E3 | 103/110kW (140/150k) | 320N.m | 132-140kW | 400-420N.m | 180€ | ERG OFF zdarma |
Alfa 166 | 2.4 JTD 20v | 129kW (175k) | 360N.m | 160kW ((218k) | 420-470N.m | 220€ | ERG OFF zdarma |
Alfa Crosswagon | 1.9 JTD 16v | 110kW | 305N.m | 132kW 180k | 360-380N.m | 220€ | ERG OFF zdarma |
Alfa Crosswagon | 1.9 JTDm 16v | 110kW | 320N.m | 132-140kW 180-190k | 360-380N.m | 250€ | ERG OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa GT | 1.9 JTD 16v E3 | 110kW | 305N.m | 132kW 180k | 360-380N.m | 220€ | ERG OFF zdarma |
Alfa GT | 1.9 JTDm 16v | 110kW | 320N.m | 132-140kW 180-190k | 360-380N.m | 250€ | ERG OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa Brera | 2.4 JTDm všetky verzie | 147/154kW (200/210k) | 400/410 N.m | 235/255k | 500N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa Spider | 2.4 JTDm všetky verzie | 147/154kW (200/210k) | 400/410 N.m | 235/255k | 500N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa MiTo | 1.3JTDm | 95k | 205N.m | 110k | 240N.m | 150€ | - |
Alfa MiTo | 1.4 TJET | 120/155k | 206/230N.m | 145/175k | 270 | 280€ | - |
Alfa MiTo | 1.4 multiair | 170k | 230N.m | - | |||
Alfa MiTo | 1.6 JTDm | 77/88kW (105/120k) | 300/320N.m | 96/105kW (136/143k) | 340-360N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa Giulietta | 1.4 TJET | 120/155k | 206/230N.m | 145/175k | 260 | 280€ | - |
Alfa Giulietta | 1.4 multiair | 170k | 230N.m | - | |||
Alfa Giulietta | 1.75 TBI | 235k | 300N.m | 265k | 340 | 300€ | - |
Alfa Giulietta | 1.6 JTDm | 77/88kW (105/120k) | 300/320N.m | 96/105kW (136/143k) | 340-360N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Alfa Giulietta | 2.0 JTDm | 125kW (170k) | 360N.m | 147-154kW (200-210k) | 400-440N.m | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
BMW
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
BMW 3 E46 BMW 5 E39 | 2.0d 2.5d 3.0d | 100/136k 130kW/177k 135kW/184k | 280N.m 400N.m 390N.m | 132kW/180k 150kW/205kk 155kW/211k | 380N.m 500N.m 520N.m | 250€ | EGR off zdarma, u niektorých je potrebný externý regulátor tlaku turba! |
BMW 3 E90/E91 BMW x3 E83 | 2.0d | 110/150k 120kW/163k | 330N.m 340N.m | 132kW/180k 141kW/190k | 420N.m automat 400N.m | 300€ | DPF a EGR off zdarma |
BMW 3 E90/E91 BMW x3 E83 | 3.0d | 160/218k 170kW/231k | 500N.m 520N.m | 200kW/272k | 650N.m automat 620N.m | 380€ | DPF a EGR off zdarma |
BMW X5 E70 | 3.0d | 160kW/228k | 500N.m | 200kW/ 272k | 650N.m automat 620N.m | 380€ | DPF off a EGRoff v cene |
BMW X5 E71 | 3.0d | 170kW/231k | 520N.m | 200kW/ 272k | 650N.m automat 620N.m | 380€ | DPF off a EGRoff v cene |
BMW 535d E60 | 3.0d biturbo | 190kW/258k | 600N.m | 220kW/ 300k | 680N.m automat | 380€ | DPF off a EGRoff v cene |
520 E61 s DPF | 2.0d | 163k | 340 N.m | 200k | 420N.m | 300€ | DPF off, EGR off zdarma |
CITROEN PSA
Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|
1.4 HDI | 68k | 160N.m | 85k | 240N.m | 180€ | EGR off zdarma |
1,6 HDI | 90-110k | 240N.m | 130k | 295N.m | 250€ | DPF off zdarma |
1,6 HDI od 2011 | 92k | 230N.m | 105k | 270N.m | 200€ | Tprot za 150€ |
2.0 HDI | 90/110k/136k | 205/250/320 N.m | 110/135/165 k | 280/320/380 N.m | 180€ | u 90k potrebný externý regulátor! |
2.2 HDI | 133-136k | 308-317N.m | 150-175k | 340-380N.m | 200€ | DPF off zdarma |
2.2 HDI | 156/170k | 370N.m | 205-230k | 420-460N.m | 250€ | DPFoff EGRoff zdarma |
FIAT - ceny rovnaké, ako u rovnakej motorizácie Alfa Romeo
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bravo I. Brava | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Bravo I. Brava | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Bravo II. | 1.9 JTDm všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | vrátane EGR OFF |
Croma | 1.9 JTDm všetky verzie 2.4 JTDm všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | EGR OFF a DPF OFF zdarma |
Doblo | 1.3 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | vrátane EGR OFF |
Doblo | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Doblo | 1.9 JTDm | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Ducato | 2.0 JTD 2.3 JTD 2.8 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Ducato | 3.0 JTDm | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Grande Punto | 1.3 JTDm všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | DPF OFF zdarma |
Grande Punto | 1.9 JTDm všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Idea | 1.3 JTDm všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | DPF OFF zdarma |
Idea | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 220€ | ERG OFF zdarma |
Marea | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Marea | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | EGR OFF zdarma |
Marea | 2.4 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Marea | 2.4 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Multipla | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Multipla | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Multipla | 1.9 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | EGR OFF, DPF OFF zdarma |
Panda | 1.3 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | vrátane EGR OFF |
Palio | 1.9 JTD | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Punto | 1.3 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | vrátane EGR OFF |
Punto | 1.9 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Punto | 1.9 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane ERG OFF |
Punto | 1.9 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 220€ | vrátane ERG OFF |
Scudo | 2.0 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Stilo | 1.9 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | vrátane EGR OFF |
Stilo | 1.9 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 220€ | vrátane EGR OFF |
Ulysse | 2.0 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
Ulysse | 2.2 JTD všetky verzie | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | montáž regulátora tlaku |
FORD
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ford | 1.6 TDCi | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | DPF off zdarma |
Ford | 2.0 TDCi | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | bonusy |
HONDA
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CIVIC rada 2001 | 1.7 CTDi | 100k | pôvodný krútiaci moment | 120 | krútiaci moment po úprave | 180€ | - |
Accord, FRV, CRV, Civic | 2.2i-CTDi | 140k | 340 N.m | 190k | 450 N.m | 300€ | DPF off a EGR off na požiadanie zdarmasamotné DPFoff 200€ samotné EGRoff 130€ |
HYUNDAI
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Getz Accent Matrix | 1.5 CRDI 12v | 60kW | 182N.m | 77kW | 230N.m | 150€ | |
Getz Accent Matrix | 1.5 CRDI 16v | 65kW/81kW | 215N.m/235N.m | 85/98kW | 280N.m/295N.m | 200€ | dpf off zdarma |
H1 H200 | 2.5 CRDI | 103kW | 314N.m | 115kW | 360N.m | 150€ | |
H1 H200 | 2.5 CRDI | 125kW | 392N.m | 147kW | 460N.m | 250€ | DPF OFF zdarma |
Tucson Santa Fe Elantra Trajet | 2.0 CRDI | 83kW/92kW/ | 255N.m/284N.m | 100kW/115kW | 280N.m-320N.m | 180€ | |
Santa Fe II | 2.2 CRDI | 110-114kW | 343N.m | 154kW | 380N.m | 250€ | DPF off zdarma, EGR off zdarma |
Santa Fe III | 2.2 CRDI | 145kW | 430N.m | 170kW | 480N.m | 350€ | DPF off zdarma |
Tuscon | 2.0 CRDI 16v | 103/110kW | 305/320N.m | 141kW | 360-400N.m | 250€ | DPF off zdarma, EGR off zdarma |
CHRYSLER
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Bonusy |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Voyager | 2.5 CRDI | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 150€ | bonusy |
IVECO
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Turbo Daily | 2.3 HPI | 70/85kW | 240/270N.m | 100/103kW | 300/320N.m | 230€ | EGR off na požiadanie zdarma |
Turbo Daily | 2.8 HR/HPT | 66/92/106kW | 210/290/320N.m | 90/115/132kW | 270/380/500N.m | 250€ | DPF off zdarma |
Turbo Daily | 3.0 HPT | 122(E4)/130kW(E5)/ | 380/400N.m | 154/191kW | 500/600N.m | 300€ | DPF off zdarma |
tector Cargo | 4.0/6.0 JTD | 132/184/220kW | - | 175/220/260kW | - | 400€ | - |
KIA
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Cerato | 1.5 CRDI | 75kW | 235 | 96 | 290 | 150€ | - |
Ceed | 1.6 CRDI | 85 | 255 | 103 | 320 | 250€ | dpf off zdarma |
Ceed | 1.6 CRDI | 81/94 | 260 | 100/110 | 320 | 350€ | dpf off zdarma, T-prot off zdarma |
Rio | 1.5 CRDI | 81 | 235 | 103 | 290 | 220€ | dpf off zdarma |
Sorento | 2.5 CRDI | 103 | 343 | 130 | 400-420 | 200€ | - |
Sorento | 2.5 CRDI | 125 | 343 | 154 | 400-420 | 250€ | dpf off zdarma |
Sportage II/Carens | 2.0 CRDI | 83kW | 255N.m | 100-105kW | 280-320N.m | 200€ | EGR off na požiadanie |
Sportage II/Carens | 2.0 CRDI 16v | 103/110kW | 305/320N.m | 141kW | 360-400N.m | 250€ | DPF off zdarma, EGR off zdarma |
Sportage III | 1.7 CRDI 16v | 85kW | 250N.m | 105kW | 320-330N.m | 350€ | DPF off zdarma, T-prot off zdarma |
Sportage III | 2.0 CRDI 16v | 100/134kW | 319/380N.m | 146kW/160kW | 400-450N.m | 350€ | DPF off zdarma, T-prot off zdarma |
LANCIA - parametre a ceny zhodné s Alfa Romeo
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Bonusy |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kappa | typ motora | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | ceny ako | bonusy |
Lybra | typ motora | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | rovnaké | bonusy |
Phedra | typ motora | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | motorizácie | bonusy |
Thesis | typ motora | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | Alfa Romeo | bonusy |
MERCEDES
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A class | 1.8 CDI | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 180€ | bonusy |
A class | 2.2 CDI | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 200€ | bonusy |
model auta | 2.2 CDI | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | bonusy |
model auta | 2.7 CDI | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 200€ | bonusy |
model auta | 2.7 CDI | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | bonusy |
model auta | 3.2 CDII | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 250€ | bonusy |
Sprinter | 3.2 CDII | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 280€ | +výkon, -spotreba, DPF off |
OPEL
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Astra Corsa Zafira Meriva | 1.3 CDTI | 70/75/80/90 | 160-190 | 90/90/105/110 | 190_235 | 250€ | DPF off zdarma, EGR off zdarma |
Astra Vectra Zafira Signum Meriva | 1.9 CDTI | 100/120/150 | 260/305 | 150/150/180 | 330-380 | 250€ (vybratie jednotky + 20€) | DPF off zdarma, EGR off zdarma |
Vectra | 2.2 DTI do 12/2002 | 125k (92kW) | 280 N.m | 163k (120kW) | 330-380 | 200€ | |
Vectra | 2.2 DTI od 1/2003 | 125k (92kW) | 280 N.m | 163k (120kW) | 330-380 | 180€ | |
Astra Vectra Zafira Signum Meriva | 1.7 CDTI | 80/100 | 170/240 | 95/115 | 240/300 | 250€ (vybratie jednotky +20€) | DPF off zdarma, EGR off zdarma |
PSA PEUGEOT CITROEN
Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|
1.4 HDI | 68k | 160N.m | 85k | 240N.m | 180€ | EGR off zdarma |
1,6 HDI | 90-110k | 240N.m | 130k | 295N.m | 250€ | DPF off zdarma |
2.0 HDI | 90/110k/136k | 205/250/320 N.m | 110/135/165 k | 280/320/380 N.m | 180€ | u 90k potrebný externý regulátor! |
2.2 HDI | 133-136k | 308-317N.m | 150-175k | 340-380N.m | 200€ | DPF off zdarma |
2.2 HDI | 156/170k | 370N.m | 205-230k | 420-460N.m | 250€ | DPFoff EGRoff zdarma |
RENAULT
Model auta | Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Laguna I. Megane I. | 1.9 dCI | 79kW | 235N.m | 92kW | 280N.m | 150€ | bonusy |
Laguna II. Megane II. | 1.9 dCI | 74/81/88kW | 200/259/270N.m | 85/96/103kW | 240/330/360N.m | 180€ | |
Laguna II. Megane II. | 1.9 dCI | 96kW | 300N.m | 125kW | 380N.m | 250€ | DPF off zdarma |
Laguna II. Megane II. Espace | 2.0 dCI | 110/127kW | 340/380N.m | 132/145kW | 420/450N.m | 250€ | dpf off zdarma |
Master | 2.5 dCI 2.8 dCi | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 200€ | bonusy |
Traffic | 1.9 dCI 2.5 dCi | pôvodný výkon | pôvodný krútiaci moment | výkon po úprave | krútiaci moment po úprave | 200€ | bonusy |
SEAT/ŠKODA/VW/AUDI
Typ motora | Pôvodný výkon | Pôvodný krútiaci moment | Výkon po úprave | Krútiaci moment po úprave | Cena | Poznámky |
---|---|---|---|---|---|---|
1.6 TDI CR | 77 kW | 250 Nm | 95-105kW | 290-330Nm | 300€ | EGRoff, DPF OFF, odomknutie v cene, samotné EGR off 200€, samotné dpf off 200€ |
1.9 TDI | 66 kW | 210Nm | 87 kW | 275Nm | 150€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 81 kW | 235Nm | 105 kW | 310Nm | 150€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 74 kW | 240Nm | 105 kW | 320Nm | 200€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 85 kW | 285/310 Nm | 108kW | 360Nm | 200€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 96 kW | 310Nm | 121kW | 390Nm | 200€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 96 kW | 285Nm | 121kW | 335Nm | 200€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 110 kW | 320Nm | 138kW | 420Nm | 200€ | EGR OFF na požiadanie |
1.9 TDI | 77 kW | 260Nm | 101/107kW | 300/335Nm | 250€ | EGR OFF na požiadanie |
2.0 TDI | 103 kW | 320Nm | 127kW | 400Nm | 250€ | DPF off zdarma, EGR zdarma |
2.0 TDI CR | 81/103/125 kW | od 280Nm | 125/134/147kW | 380/390/400Nm | 350€ | zdarma DPF OFF, Tprot OFF zdarma |
Stage II tuning - ladenie pri úpravách motora (úprava softvéru + kalibrácie cidiel, turbo máp, injektorov apod) od 400€
Diagnostika je pred a po nyvýšení výkonu zdarma - je zahrnutá v cene úpravy. Asistovaný čiptuning zahŕňa cenu úpravy uvedenú vyššie + cenu flasheru. Flasher EDC15(E2,E3) + EDC16 (E3), EDC16+ (E4) - 50€.
Airbag, Tacho, Navi
Oprava airbagovej jednotky po nehode - 50€Odstránenie imobilizéru - od 50€ podla typu vozidla
Úprava kilometrového priebehu na tachometri na pôvodný stav po jeho výmene - od 50€
Úprava kilometrového priebehu v riadiacej jednotke motora po jej výmene - 200€
Odblokovanie autorádií a navigácií - od 20€
Mechanické práce:
Odstránenie DPF rozrezaním 30€Zaslepenie EGR: záslepka + práca 20€
Regulátor tlaku E2 20€ + montáž a nastavenie 5€
Na všetky práce je záruka 2 roky.